קמפיין בפייסבוק המותאם היטב ללקוחות שלך יכול להיות בדיוק מה שהארגון שלך צריך כדי לקדם אותך לשלב הבא. אם ברצונכם לקדם מוצר חדש, שירות חדש או אפילו לבצע מכירות של מוצרים, הפייסבוק יכול לעזור להביא לכם לקוחות משלמים. זהו כלי פרסומי שיכול להגביר באופן משמעותי את המודעות למוצר או לשירות שלך
כשמדובר בשיווק במדיה חברתית זה יכול להיות מסובך יותר ממה שזה נראה, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמדובר ביצירת פוסטים חברתיים. ברור שאתה רוצה ליצור פוסטים חברתיים נהדרים שמספקים לך מעורבות של קהל רחב ככל האפשר, זה מה שכולנו רוצים אבל אסור לצאת לדרך ללא כלים וידע על איך ומתי לעשות זאת ובאיזה כלים להשתמש. במקרה כזה ברור שתקבל כמה לייקים ואפילו כמה תגובות נחמדות. אבל, האם זה מספיק? האם זה יביא לך מספיק לקוחות חדשים?
אחד היתרונות בפרסום ממומן ובמיוחד בפייסבוק הוא היכולת כמפרסם להגיע לקהל היעד המדוייק שלך. זאת צורת פרסום ממוקדת ביותר, אתה יכול להגיע לאנשים על פי המגדר שלהם, הגיל, תחומי עניין, התנהגות ומיקום פיזי. אם אתה באמת מכיר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך אתה יכול להגיע אליהם ולהפוך אותם ללקוחות אמיתיים. בפייסבוק הפרסום עדיין נחשב לאחד מנתיבי הפרסום הזולים ביותר, בכמה עשרות שקלים ניתן להגיע לכ – 1000 איש
אם אתה רוצה שהמותג שלך יופיע במדיה החברתית הפופולרית ביותר אל מול קהל ממוקד שרלוונטי לך, תן לנו למצוא את את הלקוחות שלך. אנחנו יודעים היכן הם נמצאים ואיך להביא אותם לחשיפה למותג העיסקי שלך